REKLAMACJE - Klient detaliczny
1. Reklamacja towaru niepełnowartościowego
Zasady składania reklamacji dotyczą Klientów, którzy złożyli zamówienie przez serwis https://nowaelektro.pl/ Reklamacje prosimy składać pisemnie na adres firmowy. Konieczne jest wypełnienie protokołu reklamacyjnego. Każdy towar, który okazał się niepełnowartościowy, zostanie wymieniony na nowy na koszt sprzedającego. Jeśli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zaoferujemy inny lub zwrócimy pieniądze. Najczęstszy termin rozpatrywania reklamacji towaru u producentów to 14 dni.
2. Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie
Otrzymaną przesyłkę z zamówieniem należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania, lub widać, że została naruszona taśma firmowa należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep. Jeżeli opakowanie jest w dobrym stanie, należy podpisać odbiór paczki i razem z kurierem sprawdzić zawartość. Mają Państwo czas na to żeby ocenić czy produkt nie posiada mechanicznych uszkodzeń, oraz czy jest zgodny z fakturą. W przypadku zastrzeżeń co do stanu towaru warto spisać z kurierem protokół szkody, którego druk posiada przedstawiciel firmy kurierskiej. Ważne, aby protokół był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki. Fakt posiadania protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji. Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić. Taką sytuację należy możliwie najszybciej zgłosić Obsłudze Klienta sklepu oraz przesłać protokół.
Ewentualne reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane w terminie jednego tygodnia od daty jej otrzymania.