FAQ
Jak zacząć zakupy w nowaelektro.pl
Interesujące Cię produkty możesz znaleźć na kilka sposobów:
- poprzez naszą inteligentną wyszukiwarkę (patrz 1)
- w kategoriach po lewej stronie „wybierz kategorię”, kolejne kroki doprowadzą do poszukiwanego produktu (patrz 2)
- poprzez zakładkę „producenci” (patrz 3)
- poprzez zakładkę „serie” (patrz 4)
Następnie wybrany produkt dodaj do koszyka. Możesz zamówić towar rejestrując się, dzięki czemu czerpiesz dodatkowe korzyści lub kupować bez rejestracji.
Jak znaleźć produkty?
Skorzystaj z inteligentnej wyszukiwarki produktów (patrz 1). Jeśli zdarzy Ci się wpisać nazwę produktu z błędem, nasza wyszukiwarka podpowie Ci produkty spójne z wpisem (patrz 2).
Wyszukiwarka podpowie Ci produkty ze wskazanej serii (patrz 3) oraz kategorię produktów, w której znajdują się poszukiwane przez Ciebie produkty (patrz 4).
Pamiętaj zaznaczyć interesującą Cię opcję wyszukiwania – wśród wszystkich produktów lub produktów aktualnie dostępnych (patrz 5).
Dlaczego warto się zarejestrować?
Rejestrując się w naszym sklepie stajesz się jego użytkownikiem i zyskujesz preferencyjne warunki. Możesz korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie dla Ciebie przygotowaliśmy. Zobacz szczegóły poniżej, zależnie od tego czy jesteś klientem:
Jak działa schowek?
Schowek to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, zanim trafią do koszyka i zdecydujesz o ich kupnie (patrz 1).
Przy produkcie możliwość dodania do schowka, znajduje się pod kartą produktu (patrz 2).
Jak działa koszyk?
Koszyk składa się z trzech kroków:
KROK 1 – pokazują się wszystkie produkty dodane przez użytkownika, na tym etapie Klient określa czy wysyła zamówienie, czy chce wysłać zapytanie ofertowe (patrz 1). Kolejny krok to określenie sposobu dostawy (patrz 2) oraz formę płatności (patrz 3). Klient ma możliwość dopisania ewentualnych uwag lub sugestii opcjonalnie (patrz 4).
Ponadto Klient ma możliwość wybrania opcji dodatkowych tj.: wpisać kod rabatowy | nadać indywidualny numer zamówienia | doliczyć koszt transportu do poszczególnych pozycji w zamówieniu (patrz 5).
KROK 2 – Jeśli jesteś już zalogowany w naszym sklepie dane zamawiającego uzupełnia się automatycznie, jeśli nie należy je uzupełnić (patrz 6). Po prawej stronie zamieszczone jest podsumowanie koszyka (patrz 7).
KROK 3 – podsumowanie zamówienia, czyli potwierdzenie zamówionych produktów, form płatności i dostawy, danych zamawiającego. W tym kroku pojawia się potwierdzenie zapoznania się z Ogólnymi Warunkami Sprzedaży orz Regulaminem, co jest obowiązkowym elementem do zapoznania się i potwierdzenia, by dokonać zakupu. Dla Klientów zalogowanych raz zaakceptowane warunki takimi pozostają do kolejnej zmiany. Opcjonalnie Klient może wyrazić zgodę na wykorzystanie danych na potrzeby handlowo – marketingowe, dzięki którym zawsze będzie na bieżąco w zakresie oferty i promocji prowadzonych w Nowa Elektro.
Jak doliczyć koszty transportu do poszczególnych pozycji w zamówieniu?
Możliwość doliczenia kosztów transportu znajduje się w pierwszym kroku w koszyku, w opcjach dodatkowych, dotyczy tylko klientów biznesowych. Po zaznaczeniu tej funkcji koszt transportu zostanie równomiernie doliczony do produktów znajdujących się w koszyku.
Czy warto nadawać swój numer zamówienia?
Klient może indywidualnie określać numery swoich zamówień. Funkcja znajduje się w pierwszym kroku w koszyku, w opcjach dodatkowych.
Dodawanie użytkowników w ramach Twojej firmy (patrz 1)
W ramach panelu klienta administrator panelu może dodawać innych użytkowników i nadawać im uprawnienia do realizacji zamówień (patrz 2).
Zwrot towaru, tylko dla klientów indywidualnych
Możesz zwrócić zakupiony towar, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań. Pamiętaj jednak, aby wypełnić ‘formularz odstąpienia od umowy’, który upoważnia do zwrotu. Zwrotom podlegają wyłącznie produkty standardowe, które nie są wykonane pod zamówienie klienta zgodnie z jego indywidualnymi preferencjami.
Jak śledzić swoją przesyłkę?
Możesz śledzić swoją przesyłkę klikając w zakładkę TRANSAKCJE, a następnie w ZAMÓWIENIA. Przy każdym złożonym przez Ciebie zamówieniu ukaże się aktualny status przesyłki.
Moje Konto – jak działa?
Zalogowany Klient ma do swojej dyspozycji konto z panelem klienta.
KLIENT BIZNESOWY
Po lewej stronie serwisu znajduje się panel klienta z podziałem na różne zakładki (patrz 1).
TRANSAKCJE
MOJE KOSZYKI – tu znajdują się wszystkie Twoje zapisane koszyki. |
ZAMÓWIENIA – tu znajdują się wszystkie zamówienia z aktualnym statusem realizacji oraz zamówienia zrealizowane. |
ZAPYTANIA - tu znajdują się wszystkie złożone zapytania z aktualnym statusem realizacji oraz zamówienia zrealizowane. |
FAKTURY – tu znajdują się wszystkie Twoje faktury aktualne i historyczne. |
ZAMÓWIENIA DO AUTORYZACJI – tu znajdują się zamówienia, które wymagają potwierdzenia osoby decyzyjnej ze strony Klienta (admin panelu). |
Program NOWATOR – tu znajdziesz wszystkie szczegóły dotyczące programu, jego zasad, korzyści oraz regulamin i formularz zgłoszeniowy. |
NAJCZĘŚCIEJ KUPOWANE – tu znajdziesz produkty, które najczęściej wybierasz podczas swoich zakupów. |
USTAWIENIA KONTA
MOJE KONTO – tu klient uzupełnia swoje dane kontaktowe, ustawia hasło do panelu, określa adresy wysyłki, określa ustawienia panelu, co do ważności wyświetlanych elementów. |
DANE FIRMY – tu znajdują się dane siedziby firmy. |
KOMUNIKATY – tu znajdują się aktualne komunikaty dla klientów ze strony Nowa Elektro. |
ADRESY WYSYŁKI – tu znajdują się wszystkie ustawione przez Klienta adresy wysyłki z opcją wyboru i edycji. |
UŻYTKOWNICY – tu można dodać uprawnienia innym użytkownikom z firmy Klienta. |
ODBLOKUJ LIMIT KUPIECKI – poprzez ten formularz Klient może się ubiegać o odblokowanie limitu kupieckiego. Pamiętaj, że warto załączyć wskazane dokumenty. W celu realizacji odblokowania będzie się kontaktował pracownik firmy Nowa Elektro. |
WYSTĄP O LIMIT KUPIECKI – poprzez ten formularz Klient ma możliwość ubiegać się o przyznanie limitu kupieckiego lub odroczenie terminu płatności. Pamiętaj, że warto załączyć wskazane dokumenty. W celu realizacji odblokowania będzie się kontaktował pracownik firmy Nowa Elektro. |
E – FAKTURA – by uruchomić usługę e-faktury prosimy skontaktować się ze swoim Opiekunem Handlowym. |
ZGODY KLIENTÓW – Klient ma możliwość zobaczyć na jakiego usługi wyraził zgodę na wykorzystywanie danych firmy. Ogólne Warunki Sprzedaży i Regulamin są obowiązkowe, by móc zrealizować zamówienie. |
Na środku panelu znajdują się 3 ikony z informacją jaki jest przyznany limit kupiecki, jaka kwota limitu kupieckiego jest dostępna na obecną chwilę oraz przeterminowania (patrz 2).
KLIENT INDYWIDUALNY
TRANSAKCJE
MOJE KOSZYKI – tu znajdują się wszystkie Twoje zapisane koszyki. |
ZAMÓWIENIA – tu znajdują się wszystkie zamówienia z aktualnym statusem realizacji oraz zamówienia zrealizowane. |
ZAPYTANIA - tu znajdują się wszystkie złożone zapytania z aktualnym statusem realizacji oraz zamówienia zrealizowane. |
FAKTURY – tu znajdują się wszystkie Twoje faktury aktualne i historyczne. |
NAJCZĘŚCIEJ KUPOWANE – tu znajdziesz produkty, które najczęściej wybierasz podczas swoich zakupów. |
USTAWIENIA KONTA
MOJE KONTO – tu klient uzupełnia swoje dane kontaktowe, ustawia hasło do panelu, określa adresy wysyłki, określa ustawienia panelu, co do ważności wyświetlanych elementów. |
KOMUNIKATY – tu znajdują się aktualne komunikaty dla klientów ze strony Nowa Elektro. |
ZGODY KLIENTÓW - Klient ma możliwość zobaczyć na jakiego usługi wyraził zgodę na wykorzystywanie danych firmy. Ogólne Warunki Sprzedaży i Regulamin są obowiązkowe, by móc zrealizować zamówienie. |
Często kupuję te same produkty, jak ułatwić sobie ich zakup?
Droga na skróty, przy częstym zakupie tych samych produktów, to utworzenie i zapisanie wielu koszyków. W panelu klienta po zalogowaniu znajdują się „moje koszyki”, w których Klient może mieć zapisane całe koszyki lub poszczególne produkty, którymi może dowolnie zarządzać – dodawać lub usuwać z koszyka głównego, przenosić produkty. Koszyki są zapisane i dostępne tylko dla klientów zalogowanych.
Zmień widok prezentowanych produktów pod swoje preferencje.
Zgodnie ze swoimi preferencjami możesz zmienić ustawienia wyświetlanych produktów, wystarczy jedno kliknięcie (patrz 1). Produkty mogą się wyświetlać poziomo lub pionowo (patrz 2).
Jak potwierdzić faktury korekty?
Dla ułatwienia przepływu dokumentów, w panelu klienta, w zakładce faktury (patrz 1) można zaakceptować fakturę korektę, co w dalszych krokach ułatwi dalsze procesy finansowe.
Szybkie dodawnia produktów do koszyka
Skorzystaj z naszej nowej funkcjonalności, aby przyśpieszyć i usprawnić zakupy w naszym sklepie. Wystarczy, że po wejściu na stronę nowaelektro.pl przejdziesz do koszyka. Znajdziesz tam pole o nazwie „Szybkie dodawanie” (patrz 1). W polu tym możesz wyszukiwać i dodawać produkty po wpisaniu ich numeru katalogowego (patrz 2) lub nazwy (patrz 3).
W dowolnym momencie możesz eksportować produkty ze swojego koszka do pliku .csv (patrz 4), aby w przyszłości dodać zapisane produkty poprzez import wcześniej wygenerowanego pliku (patrz 5).